FLUIDRA MAGYARORSZÁG SZAKSZERVIZ


A Fluidra Magyarország Kft. szakszerviz és támogató csoportjának felkészült kollégái állnak rendelkezésére.
Szolgáltatásunk fő területei az alkatrész kereskedelem, támogatás és szakszerviz szolgáltatás ellátása az általunk forgalmazott termékekre.

             
Szerviz szolgálat
Ön megbízhatóan működő és költséghatékonyan üzemelő berendezéseket szeretne?
A megelőzés kedvezőbb, és költséghatékonyabb, mint a javítás!

A Fluidra Szerviz megállapodás ebben segít Önnek. Időben végrehajtjuk a berendezések karbantartását, kalibrálását, felmérjük az esetleges hibákat, ezzel megelőzve és a minimumra csökkentve a költséges leállásokat, sürgős javításokat.
A Fluidra Szerviz megállapodással Ön biztos lehet abban, hogy rendszere optimálisan működik.
A Szerviz megállapodás egy szerződés a Fluidra Magyarország és az Ön cége között,
mely szolgáltatásokat és további előnyöket biztosít cégének.
A Fluidra Magyarországgal történő együttműködés azt jelenti, hogy Ön megbízhatóan működő és költséghatékonyan üzemelő berendezéseket üzemeltet és mindig kontroll alatt tarthatja költségeit.

Márkaszervizünk garantálja, hogy a rendszeres ellenőrzések, a megelőző karbantartások és a javítások, szakképzett emberek által kivitelezettek, akik a Fluidra által rendszeres oktatásban részesülnek, ezzel Önnek mindig a legmagasabb szolgáltatást biztosítva.

Alkatrész szolgáltatás
Az általunk forgalmazott berendezésekhez hatalmas alkatrész bázissal rendelkezünk.
A Fluidra szakszerviz biztosítja Önnek, hogy a megrendelt alkatrészeket rövid időn belül kézhez kapja.
Az ASTRALPOOL   (Product Database) adatbázisunkból könnyen letöltheti termékeink leírásait, alkatrész listáit, katalógusait.

Oktatások
Szívesen osztjuk meg partnereinkkel tudásunkat és tapasztalatainkat, hogy minél sikeresebbek és hatékonyabbak legyenek. Ennél fogva a Fluidra Magyarország elméleti és gyakorlati oktatásokat szervez.
 
Ezen alaptevékenységeink mellett, szervizünk számos további márka termékeire végez garancia időn túli javítást, valamint viszonteladók és végfelhasználók számára egyaránt végez alkatrész értékesítést.

 

Garanciális ügyintézés


A garanciális ügyintézés helye:
Fluidra Magyarország Kft. 2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 4/A.  H - P 08:00 - 17:00

 

Garanciális ügyintézéshez szükséges:
A vásárló jótállási és szavatossági igényét szabályosan kitöltött jótállási jeggyel és a
vásárlást igazoló számlával érvényesítheti.
Elveszett jótállási jegyet csak dátummal és bélyegzővel ellátott, a készülék adatait tartalmazó
(típusszám, gyári szám) számla esetén tudunk pótolni.

Garanciális ügyintézés menete:
A jótállási igény a jótállási jegyen feltüntetett határidőig, jótállási jeggyel érvényesíthető.
A vásárló a jótállási igényét a forgalmazónál érvényesítheti.
Ha a hiba ténye, jellege, a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől szakvéleményt kérhet. (1088. Budapest, József krt.6. Telefon: 459-4800)
Bővebb információ a garancia jegyen van feltüntetve!

A jótállási igény érvényesítésének kizáró feltételei:
- Ha a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatának a gyártó által nem jóváhagyott átalakításának, idegen beavatkozásának, szakszerűtlen kezelésének (a megbízott szerviz bizonyítja), helytelen tárolásának, elemi kárnak, külső tényezőknek, mint például szennyeződés, folyadékoknak, áramingadozásoknak, visz majornak tulajdonítható okokból keletkezett.
- Vásárlási számla hiánya.

Garanciális és garancián túli ügyintézésünkben minél rövidebb javítási határidőkre és kifogástalanul elvégzett javításra törekszünk.

Elérhetőségeink:
Pavloff Attila szervizvezető         +36 70 630 0548    e-mail:  
 apavloff@astralpool.hu

 

szervizmunkadij-1

three box1
Hírek
TOVÁBB »
three box2 uja
Letöltések
TOVÁBB »
three box3 uj
Referenciák
TOVÁBB »